Έρευνα

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ WEBSITE ICON

Έρευνα

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Ερευνητικά εργαστήρια

Βασικός σκοπός του εργαστηρίου είναι η έρευνα στις θεματικές ενότητες που καλύπτει όπως η παραγωγή, ανάλυση, σύνθεση δεδομένων για την υγεία, η οικονομική αξιολόγηση τεχνολογιών υγείας μέσω ανάπτυξης μοντέλων ελαχιστοποίησης κόστους, κόστους αποτελεσματικότητας, επίπτωσης στον προϋπολογισμό κλπ., η κλινική και οικονομική επίπτωση ασθενειών, η σύνθεση δεδομένων αξιολόγησης τεχνολογιών υγείας κ.α. Το αποτέλεσμα της έρευνας αναμένεται να είναι τόσο η δημιουργία επιστημονικών δημοσιεύσεων των μελών του σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά όσο και – μέσω εφαρμοσμένων μεθοδολογιών – η ενημέρωση της χάραξης πολιτικής που συνδέεται με την τεχνολογία στον τομέα της υγειονομικής φροντίδας, ώστε να βελτιώνεται η υιοθέτηση οικονομικά αποδοτικών νέων τεχνολογιών και παράλληλα να αποτρέπεται η υιοθέτηση τεχνολογιών αμφιβόλου αξίας για το σύστημα υγείας.

Διευθυντής: Καθηγητής κ. Δ. Γεωργακέλλος με θητεία από 26/04/23 έως 26/04/26.

Βασικός σκοπός του Εργαστηρίου είναι η έρευνα στις θεματικές ενότητες που καλύπτει όπως ενδεικτικά είναι:
• Συστήματα παραγωγής
• Σχεδιασμός και βελτιστοποίηση διεργασιών επιχειρήσεων και οργανισμών,
• Πρότυπα συστήματα διοίκησης με έμφαση στην ποιότητα και το περιβάλλον,
• Ενεργειακά συστήματα, διαχείριση καινοτομίας κ.λπ.
Αποτέλεσμα της οποίας είναι η δημιουργία επιστη− μονικών δημοσιεύσεων των μελών του σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά, και από την άλλη η εφαρμοσμένη έρευνα, αποτέλεσμα της οποίας είναι η βελτίωση της λειτουργίας, αλλά και της οικονομικής αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Διευθυντής: Καθηγητής κ. Π. Μαραβελάκης με θητεία από 26/04/23 έως 26/04/26.

Βασικός σκοπός του Εργαστηρίου είναι η έρευνα στις θεματικές ενότητες που καλύπτει όπως η Καινοτομική Επιχειρηματικότητα, οι Έρευνες Μάρκετινγκ και Αγορών, το Στρατηγικό Μάρκετινγκ και θέματα Διοίκησης Μάρκετινγκ. Το αποτέλεσμα της έρευνας αναμένεται να είναι τόσο η δημιουργία επιστημονικών δημοσιεύσεων των μελών του σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά όσο και – μέσω εφαρμοσμένων μεθοδολογιών − η βελτίωση της διαμόρφωσης και υλοποίησης καινοτομικών στρατηγικών Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Επιπροσθέτως, η συλλογή και διάχυση σχετικών πληροφοριών (Αγορών και Αγοραστικής Συμπεριφοράς Καταναλωτών και Επιχειρήσεων) θα συμβάλει στην απόκτηση και διατήρηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων από τις επιχειρήσεις, μέσω της δημιουργίας διατηρήσιμης αξίας στους αγοραστές.

Διευθυντής: Αναπληρωτής Καθηγητής κ. Μ.Μ. Τσόγκας με θητεία από 26/04/23 έως 26/04/26

Σκοπός του Εργαστηρίου Λογιστικής και Ελέγχου είναι η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο των σχετικών γνωστικών αντικειμένων με την παράλληλη πρακτική
εφαρμογή και ανάπτυξη των αντικειμένων αυτών στον ευρύτερο χώρο της οικονομίας με συνεργασίες με επιχειρήσεις του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα.

Διευθυντής: Αναπληρωτής Καθηγητής κ. Β. Ζήσης με θητεία από 26/04/23 έως 26/04/26.

Οι κύριοι σκοποί του εργαστηρίου είναι οι ακόλουθοι:
1. Η παραγωγή, απόκτηση και διάδοση γνώσης σε σύγχρονα θέματα Μάνατζμεντ.
2. Η κάλυψη σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο των εκπαιδευτικών αναγκών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, και άλλων Τμημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, σε θέματα που εμπίπτουν στα γνωστικά αντικείμενα του εργαστηρίου.
3. Η ανάπτυξη ερευνητικών και αναπτυξιακών δραστηριοτήτων που εμπίπτουν στα γνωστικά αντικείμενα του εργαστηρίου.
4. Η κάθε μορφής συνεργασία με ερευνητικά κέντρα και ακαδημαϊκά ιδρύματα της ημεδαπής και της αλ−λοδαπής που θεραπεύουν ίδια ή παρεμφερή γνωστικά αντικείμενα με αυτά του εργαστηρίου.
5. Η διοργάνωση επιστημονικών εκδηλώσεων, η πραγματοποίηση δημοσιεύσεων και εκδόσεων και η πρόσκληση Ελλήνων και ξένων επιστημόνων εγνωσμένου κύρους.
6. Η παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες και κάθε νομικής μορφής οργανισμούς κατά τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία.

Διευθυντής: Καθηγητής κ. Μ. Σφακιανάκης με θητεία από 26/04/23 έως 26/04/26

Βασικός σκοπός του Εργαστηρίου είναι η έρευνα στις θεματικές ενότητες που καλύπτει, αποτέλεσμα της οποίας είναι η δημιουργία επιστημονικών δημοσιεύσεων των μελών του σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά, η συγγραφή βιβλίων και από την άλλη η εφαρμοσμένη έρευνα, αποτέλεσμα της οποίας είναι η βελτίωση της διαμόρφωσης και υλοποίησης στρατηγικών, αλλά και της οικονομικής αποτελεσματικότητας σε θέματα Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (Small and Medium Enterprises), Δημόσιου Τομέα (Public sector enterprises) και Νέων Μορφών Επιχειρηματικής Δραστηριότητας όπως νεανική επιχειρηματικότητα (youth Entrepreneurship), κοινωνική επιχειρηματικότητα (social Entrepreneurship) και νεοφυείς επιχειρήσεις (Start−up enterprises), ενώ παράλληλα αποτελεί τον βασικό πυρήνα επίλυσης προβλημάτων διαμόρφωσης και υλοποίησης αποτελεσματικών πολιτικών ίδρυσης και ανάπτυξης της σύγχρονης επιχείρησης. Το Εργαστήριο συνδυάζει και ενοποιεί τις πολιτικές ανάπτυξης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, των επιχειρήσεων του Δημόσιου Τομέα και τις νέες μορφές Επιχειρηματικότητας όπως νεανική επιχειρηματικότητα (youth Entrepreneurship), κοινωνική επιχειρηματικότητα (social Entrepreneurship) και νεοφυείς επιχειρήσεις (Start−up enterprises). Στόχος του εργαστηρίου είναι η υποστήριξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων υψηλής επίδοσης, αύξησης της προστιθέμενης αξίας για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και την εδραίωση της αριστείας στην επιχειρηματικότητα των νέων και στη λειτουργία των δημόσιων οργανισμών. Το Εργαστήριο αναμένεται να συμβάλλει δημιουργικά στην ανάπτυξη και επιτυχή πορεία νέων καινοτόμων επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και στην υποστήριξη υφισταμένων, ως μοχλός για την μακρόπνοη ανάπτυξη της οικονομίας και την εξωστρέφεια των ελληνικών μικρομεσαίων και οικογενειακών επιχειρήσεων. Οι τομείς, τα επιστημονικά πεδία και οι ερευνητικές δραστηριότητες του εργαστηρίου θα είναι κυρίως η νεανική και κοινωνική επιχειρηματικότητα, οι μικρομεσαίες και οικογενειακές επιχειρήσεις στο παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον και η ανάπτυξη και υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων ανάπτυξης και εργαλείων για την υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και του Δημόσιου Τομέα για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας.

Διευθυντής: Αναπληρωτής Καθηγητής κ. Δ. Κάμπης με θητεία από 26/04/23 έως 26/04/26.

Γενικά

Το Εργαστήριο Στρατηγικής, Οικονομικής, Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και Επιχειρηματικότητας δραστηριοποιείται στη διεξαγωγή ερευνητικού έργου σε θέματα στρατηγικού μάνατζμεντ (strategic management), επιχειρηματικών οικονομικών
(managerial economics), ηλεκτρονικού επιχειρείν (e-business), ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation), ενώ παράλληλα αποτελεί τον βασικό πυρήνα επιχειρηματικότητας επιλύοντας προβλήματα διαμόρφωσης και υλοποίησης στρατηγικών στις ελληνικές επιχειρήσεις.

Θεμέλιο του Εργαστηρίου αποτελεί η πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί, δημόσιοι και ιδιωτικοί, στο πώς μέσα από τον ανταγωνισμό για επιβίωση και επικράτηση στο παρόν, θα τεθούν οι βάσεις για την επιτυχή πορεία στο μέλλον. Η πρόκληση αυτή είναι δύσκολη γιατί η αντιμετώπιση του παρόντος και η πορεία προς το μέλλον περιλαμβάνει επιλογές, που φέρνουν τα διευθυντικά στελέχη μιας επιχείρησης αντιμέτωπα με πολύπλοκες συναλλαγές, με πολλές και διαφορετικές μεταξύ τους ομάδες ενδιαφερομένων (stakeholders) και που αφορούν το σύνολο των επιχειρηματικών αποφάσεων.

Η σύγκλιση των τεχνολογιών των ηλεκτρονικών υπολογιστών (Η/Υ) του αυτοματισμού γραφείου (office automation) και των τηλεπικοινωνιών (telecommunications) στη μορφή της Πληροφοριακής Τεχνολογίας (Information Technology – IT), η διεισδυτική χρήση του Διαδικτύου και κατ’ επέκταση ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός μετέβαλε τον τρόπο εκτέλεσης των επιχειρηματικών διαδικασιών σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Ακόμη, η ευρύτατα χρησιμοποίηση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, η ενσωμάτωση δηλαδή των ψηφιακών τεχνολογιών σε όλα τα πεδία μιας επιχείρησης, με στόχο την πραγματοποίηση θεμελιωδών αλλαγών στον τρόπο με τον οποίο αυτή λειτουργεί και δημιουργεί αξία για τους πελάτες της, καθώς και οι τεράστιες δυνατότητες που προκύπτουν από αυτή, έχουν μετατρέψει το σημερινό επιχειρηματικό τοπίο σε μία παγκόσμια δικτυωμένη κοινότητα.

Σκοπός του Εργαστηρίου

Βασικός σκοπός του Εργαστηρίου είναι η έρευνα στις θεματικές ενότητες που καλύπτει, αποτέλεσμα της οποίας είναι η δημιουργία επιστημονικών δημοσιεύσεων των μελών του σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά, και από την άλλη η εφαρμοσμένη έρευνα, αποτέλεσμα της οποίας είναι η βελτίωση της διαμόρφωσης και υλοποίησης στρατηγικών, αλλά και της οικονομικής αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, καθώς και η χρησιμοποίηση των τεχνολογιών των Η/Υ και του Διαδικτύου για την απόκτηση και διατήρηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων από τις επιχειρήσεις, μέσω της δημιουργίας διατηρήσιμης αξίας στους αγοραστές.

Σημειώνεται ότι τα θέματα που άπτονται του Ψηφιακού Μετασχηματισμού χρησιμοποιούνται ως μοχλός για την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία και ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και οργανισμών επηρεάζοντας έτσι τη ζωή των ανθρώπων που κινούνται εντός και εκτός της επιχείρησης.

Διευθυντής:Καθηγητής κ. Ν. Γεωργόπουλος με θητεία από 26/04/23 έως 26/04/26.

Σκοπός του Εργαστηρίου Χρηματοοικονομικής είναι η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο των σχετικών γνωστικών αντικειμένων με την παράλληλη πρακτική εφαρμογή και ανάπτυξη των αντικειμένων αυτών στον ευρύτερο χώρο της οικονομίας με συνεργασίες με επιχειρήσεις του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα.

Διευθυντής: Καθηγητής κ. Ν. Φίλιππας με θητεία από 26/04/23 έως 26/04/26.

Ερευνητικές Δημοσιεύσεις

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΤΕΡΟΑΝΑΦΟΡΩΝ: 12.205

  • Artikis, P.G., Diamantopoulou, L., Papanastasopoulos, G.A. (2022). New insights on the asset growth anomaly: evidence from Europe*, European Journal of Finance, 28(18), pp. 1867–1891.
  • Artikis, P.G., Kampouris, C.G. (2022). Is intrinsic value priced in the cross section of stock returns?, Cogent Economics and Finance, 10(1), 2098607.
  • Artikis, P.G., Diamantopoulou, L., Papanastasopoulos, G.A., Sorros, J.N. (2022). Asset growth and stock returns in european equity markets: Implications of investment and accounting distortions, Journal of Corporate Finance, 73, 102193.
  • Tampakoudis, I., Nerantzidis, M., Artikis, P., Kiosses, N. (2022). The effect of board size on shareholder value: Evidence from bank mergers and acquisitions, European Management Journal, 40(6), pp. 883–894.
  •  Koutoupis, A.G., Belesis, N.D., Kampouris, C.G. (2022). Did COVID-19 Affect the Financial Performance and Risk of International Shipping Companies?, International Journal of Applied Economics, Finance and Accounting, 13(2), pp..
  • Koutoupis, A.G., Belesis, N.D., Kampouris, C.G. (2022). TAX AND COVID-19 PANDEMIC EFFECTS ON THE FINANCIAL PERFORMANCE AND RISK OF THE HOTEL INDUSTRY, Corporate and Business Strategy Review, 3(2), pp. 125–137.
  • Sorros, J., Lois, P., Charitou, M., Karagiorgos, A.T., Belesis, N. (2022). Improving competitiveness in education institutes – ABC’s neglected potential, Competitiveness Review, 32(3), pp. 302–325.
  • Belesis, N.D., Kampouris, C.G., Karagiorgos, A.Th. (2022). The Effect of COVID-19 on the Value Relevance of European Firms’ Financial Statements, International Journal of Applied Economics, Finance and Accounting, 14(1), pp. 91–911.
  • Skamnia, E., Economou, P., Bersimis, S., …Politis, A., Alexopoulos, P. (2022). Hot spot identification method based on Andrews curves: an application on the COVID-19 crisis effects on caregiver distress in neurocognitive disorder, Journal of Applied Statistics.
  • Bersimis, S., Chakraborti, S., Rakitzis, A.C. (2022). Pattern detection in phase I monitoring using runs-based tests, Communications in Statistics: Simulation and Computation.
  • Bersimis, S., Sachlas, A. (2022). Surveilling public health through statistical process monitoring: A literature review and a unified framework, Communications in Statistics Case Studies Data Analysis and Applications, 8(3), pp. 515–543.
  • Bersimis, S., Sgora, A., Psarakis, S. (2022). A robust meta-method for interpreting the out-of-control signal of multivariate control charts using artificial neural networks, Quality and Reliability Engineering International, 38(1), pp. 30–63.
  • Bouranta, N., Psomas, E., Antony, J. (2022). Human factors involved in lean management: a systematic literature review, Total Quality Management and Business Excellence, 33(9-10), pp. 1113–1145.
  • Dimitrantzou, C., Psomas, E., Bouranta, N., Kafetzopoulos, D. (2022). The role of organisational culture in total quality management adoption and cost of quality, Total Quality Management and Business Excellence, 33(15-16), pp. 1718–1736.
  • Bouranta, N., Psomas, E., Casolani, N., Jaca, C., Liberatore, L. (2022). Consumers’ food safety perceptions in three Mediterranean countries, New Medit, 2022(4).
  • Psomas, E., Keramida, E., Bouranta, N. (2022). Practical implications of Lean, Six Sigma and Lean Six Sigma in the public administration sector: a systematic literature review, International Journal of Lean Six Sigma, 13(6), pp. 1277–1307.
  • Kitsou, S.P., Koutsoukis, N.S., Chountalas, P., Rachaniotis, N.P. (2022). International Passenger Traffic at the Hellenic Airports: Impact of the COVID-19 Pandemic and Mid-Term Forecasting, Aerospace, 9(3), 143.
  • Pappa, E., Didaskalou, E., Kontogeorgis, G., Filos, I. (2022). STRATEGIC MANAGEMENT OF TOURISM SUSTAINABILITY THROUGH THE GREEK STAKEHOLDERS’ PERSPECTIVE ON THE IMPACTS OF EVENTS: THE CASE OF PATRAS’ CARNIVAL, Greece, WIT Transactions on Ecology and the Environment, 256(2022), pp. 85–95.
  • Papadakis, M.-N., Kopanaki, E. (2022). Innovative Maritime Operations Management Using Blockchain Technology & Standardization, Journal of ICT Standardization, 10(4), pp. 469–508. 
  • Kopanaki, E. (2022). Conceptualizing Supply Chain Resilience: The Role of Complex IT Infrastructures, Systems, 10(2), 35.
  • Stroumpoulis, A., Kopanaki, E. (2022). Theoretical Perspectives on Sustainable Supply Chain Management and Digital Transformation: A Literature Review and a Conceptual Framework, Sustainability (Switzerland), 14(8), 4862.
  • Stroumpoulis, A., Kopanaki, E., Varelas, S. (2022). ROLE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND BIG DATA ANALYTICS IN SMART TOURISM: A RESOURCE-BASED VIEW APPROACH, WIT Transactions on Ecology and the Environment, 256(2022), pp. 99–108.
  • Maragkos, K.E., Maravelakis, P.E. (2022). Extracting Primary Emotions and Topics from the Al-Hayat Media Centre Magazine Publications, Using Topic Modelling and Lexicon-Based Approaches, Social Science Computer Review.
  • Perdikis, T., Psarakis, S., Castagliola, P., …Maravelakis, P.E., Rakitzis, A.C. (2022). An EWMA sign chart for dispersion with exact run length properties, Journal of Statistical Computation and Simulation.
  • Maravelakis, P.E., Rakitzis, A.C., Castagliola, P. (2022). Exponentially weighed moving average charts for monitoring zero-inflated proportions with applications in health care, Statistical Methods in Medical Research, 31(5), pp. 959–977.
  • Tsionas, M.G., Philippas, D., Philippas, N. (2022). Multivariate stochastic volatility for herding detection: Evidence from the energy sector, Energy Economics, 109, 105964.
  • Lykoudi, D.M., Zouni, G., Tsogas, M.M. (2022). Self-love emotion as a novel type of love for tourism destinations, Tourism Geographies, 24(2-3), pp. 390–411.
  • Kyriakou, M., Tsogas, M. (2022). Revisiting the Neglected Role of Targeting Strategy in Firm’s Performance: An Abstract, Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science, pp. 595–596.
  • Kyriakou, M., Tsogas, M. (2022). International Expansion Alternatives: A Modeling Approach, Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science, pp. 337–348.
  • Chatzopoulou, E., Tsogas, M.M., Kyriakou, M. (2022). Retail atmospherics in times of disruption: a PLS modeling approach of the role of emotions in a pharmacy environment, International Journal of Retail and Distribution Management, 50(2), pp. 158–182.
  • Artikis, P.G., Diamantopoulou, L., Papanastasopoulos, G.A. (2021). New insights on the asset growth anomaly: evidence from Europe, European Journal of Finance.
  • Molaris, V.A., Triantafyllopoulos, K., Papadakis, G., Economou, P., Bersimis, S. (2021). The Effect of COVID-19 on minor dry bulk shipping: A Bayesian time series and a neural networks approach, Communications in Statistics Case Studies Data Analysis and Applications, 7(4), pp. 624–638.
  • Karvela, P., Kopanaki, E.Georgopoulos, N. (2021). Challenges and opportunities of cloud adoption in supply chain management: A swot analysis model, Journal of System and Management Sciences, 11(3), pp. 215–234.
  • Varelas, S., Karvela, P., Georgopoulos, N. (2021). The impact of information technology and sustainable strategies in hotel branding, evidence from the greek environment, Sustainability (Switzerland).
  • Sorros, J., Lois, P., Charitou, M., Karagiorgos, A.T., Belesis, N. (2021). Improving competitiveness in education institutes – ABC’s neglected potential, Competitiveness Review.
  • Zisis, V. (2021). Start-up Firms and Discretion Over Deferment of Disclosure: An ex Ante and an ex Post Perspective, Accounting in Europe, 18(3), pp. 295–324.
  • Zisis, V., Naoum, V.-C. (2021). Sticky cost theory and firm’s evolution, Applied Economics Letters.
  • Wu, S., Castagliola, P., Rakitzis, A.C., Maravelakis, P.E. (2021). Design of attribute EWMA type control charts with reliable run length performance, Communications in Statistics: Simulation and Computation.
  • Perdikis, T., Psarakis, S., Castagliola, P., Rakitzis, A.C., Maravelakis, P.E. (2021). The EWMA sign chart revisited: performance and alternatives without and with ties, Journal of Applied Statistics.
  • Perdikis, T., Psarakis, S., Castagliola, P., Maravelakis, P.E. (2021). An EWMA signed ranks control chart with reliable run length performances, Quality and Reliability Engineering International, 37(3), pp. 1266–1284.
  • Alevizakos, V., Koukouvinos, C., Maravelakis, P.E. (2021). The use of control charts to monitor air plane accidents of the hellenic air force, Revstat Statistical Journal, 19(2), pp. 187–206.
  • Maragos, E.K., Maravelakis, P.E., Linardis, A.I. (2021). A DEA evaluation of the successful implementation of HEALTH2020 policies, Socio-Economic Planning Sciences, 76, 100968.
  • Costopoulou, C., Ntaliani, M., Ntalianis, F. (2021). Evolution of e-participation in Greek local government, Information Polity, 26(3), pp. 311–325.
  • Ntalianis, F., Dyer, L. (2021). Balanced psychological contracts in the small business: The five factor model at work, Personality and Individual Differences, 178, 110819.
  • Naoum, V.-C., Papanastasopoulos, G.A. (2021). The implications of cash flows for future earnings and stock returns within profit and loss firms, International Journal of Finance and Economics, 26(2), pp. 2927–2945.
  • Chatzopoulou, E., Tsogas, M.M., Kyriakou, M. (2021). Retail atmospherics in times of disruption: a PLS modeling approach of the role of emotions in a pharmacy environment, International Journal of Retail and Distribution Management.
  • Stroumpoulis, A., Kopanaki, E., Karaganis, G. (2021). Examining the relationship between information systems, sustainable scm, and competitive advantage, Sustainability (Switzerland), 13(21), 11715.
  • Albayrak, T., Caber, M., Sigala, M. (2021). A quality measurement proposal for corporate social network sites: the case of hotel Facebook page, Current Issues in Tourism, 24(20), pp. 2955–2970.
  • Sigala, M., Steriopoulos, E. (2021). Does emotional engagement matter in dark tourism? Implications drawn from a reflective approach, Journal of Heritage Tourism, 16(4), pp. 412–432.
  • Bagherzadeh, S., Shokouhyar, S., Jahani, H., Sigala, M. (2021). A generalizable sentiment analysis method for creating a hotel dictionary: using big data on TripAdvisor hotel reviews, Journal of Hospitality and Tourism Technology, 12(2), pp. 210–238.
  • Sarwar, A., Muhammad, L., Sigala, M. (2021). Unraveling the complex nexus of punitive supervision and deviant work behaviors: findings and implications from hospitality employees in Pakistan, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 33(5), pp. 1437–1460,
  • Kim, J., Park, J., Kim, S., Lee, D.C., Sigala, M. (2021). COVID-19 Restrictions and Variety Seeking in Travel Choices and Actions: The Moderating Effects of Previous Experience and Crowding, Journal of Travel Research.
  • Sigala, M., Nilsson, E. (2021). Innovating the Restaurant Industry: The Gamification of Business Models and Customer Experiences, Gamification for Tourism, pp. 100–117.
  • Sigala, M., Kumar, S., Donthu, N., Sureka, R., Joshi, Y. (2021). A bibliometric overview of the Journal of Hospitality and Tourism Management: Research contributions and influence, Journal of Hospitality and Tourism Management, 47, pp. 273–288.
  • Sigala, M. (2021). Rethinking of Tourism and Hospitality Education When Nothing Is Normal: Restart, Recover, or Rebuild, Journal of Hospitality and Tourism Research, 45(5), pp. 920–923.
  • Ye, E.M., Du, J.T., Hansen, P., … Sigala, M., Huang, S.S. (2021). Understanding roles in collaborative information behaviour: a case of Chinese group travelling, Information Processing and Management, 58(4), 102581.
  • Koo, C., Xiang, Z., Gretzel, U., Sigala, M. (2021). Artificial intelligence (AI) and robotics in travel, hospitality and leisure, Electronic Markets, 31(3), pp. 473–476.
  • Utkarsh, Sigala, M. (2021). A bibliometric review of research on COVID-19 and tourism: Reflections for moving forward, Tourism Management Perspectives, 40, 100912.
  • Junaid, I., Sigala, M., Banchit, A. (2021). Implementing community-based tourism (CBT): Lessons learnt and implications by involving students in a CBT project in Laelae Island, Indonesia, Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education, 29, 100295.
  • Bouranta, N., Psomas, E., Antony, J. (2021). Human factors involved in lean management: a systematic literature review, Total Quality Management and Business Excellence.
  • Dimitrantzou, C., Psomas, E., Bouranta, N., Kafetzopoulos, D. (2021). The role of organisational culture in total quality management adoption and cost of quality, Total Quality Management and Business Excellence.
  • Belesis, N.Sorros, J., Karagiorgos, A. (2020). Financial Market Data Versus Accounting Data: Which Better Explains Stock Returns?, International Advances in Economic Research, 26(1), pp. 59–72.
  • Bersimis, S., Triantafyllopoulos, K. (2020). Dynamic Non-parametric Monitoring of Air-Pollution, Methodology and Computing in Applied Probability, 22(4), pp. 1457–1479.
  • Bartzis, G., Bersimis, S. (2020). Performance comparisons of bivariate dispersion control charts, Communications in Statistics Case Studies Data Analysis and Applications, 6(1), pp. 69–85.
  • Bouranta, N. (2020). Does transformational leadership influence TQM practices? A comparison analysis between manufacturing and service firms, TQM Journal, 33(3), pp. 706–728.
  • Bouranta, N., Psomas, E., Antony, J. (2020). Findings of quality management studies in primary and secondary education: a systematic literature review, TQM Journal, 33(3), pp. 729–769.
  • Tsirkas, K., Chytiri, A.-P., Bouranta, N. (2020). The gap in soft skills perceptions: a dyadic analysis, Education and Training, 62(4), pp. 357–377.
  • Fafaliou, I., Chountalas, P., Manousakis, I. (2020). Civil servants’ work performance in the context of less effective appraisal systems: An exploratory study for Greece, International Journal of Public Sector Performance Management, 6(4), pp. 467–487.
  • Chountalas, P.T., Magoutas, A.I., Zografaki, E. (2020). The heterogeneous implementation of ISO 9001 in service-oriented organizations, TQM Journal, 32(1), pp. 56–77.
  • Kokkina, D., Chountalas, P.T., Magoutas, A.Ι. (2020). Key antecedents and consequences of employee engagement: Empirical evidence from iso 9001 certified organizations operating in the ict sector, Quality – Access to Success, 21(179), pp. 59–71.
  • Anninos, L.N., Chytiri, A.P., Chytiris, L. (2020). The magnificent “I” in business education: evidence from Greece, Journal of Applied Research in Higher Education, 12(2), pp. 250–270.
  • Tachmitzaki, E.V., Didaskalou, E.A.Georgakellos, D.A. (2020). Energy management practices’ determinants in Greek enterprises, Sustainability (Switzerland), 12(1), 133.
  • Dede, D., Didaskalou, E., Bersimis, S.Georgakellos, D. (2020). A statistical framework for assessing environmental performance of quality wine production, Sustainability (Switzerland), 12(24), pp. 1–16, 10246.
  • Vlahakis, G., Kopanaki, E., Apostolou, D. (2020). Proactive decision making in supply chain procurement, Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, 30(1), pp. 28–50.
  • Nearchou, A.C., Giannikos, I.C., Lagodimos, A.G. (2020). Multisite and multishift personnel planning with set-up costs, IMA Journal of Management Mathematics, 31(1), pp. 5–31.
  • Christou, I.T., Skouri, K., Lagodimos, A.G. (2020). Fast evaluation of a periodic review inventory policy, Computers and Industrial Engineering, 144, 106389.
  • Nguyen, H.D., Tran, K.P., Celano, G., Maravelakis, P.E., Castagliola, P. (2020). On the effect of the measurement error on Shewhart t and EWMA t control charts, International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 107(9-10), pp. 4317–4332.
  • Yfantis, V., Ntalianis, K., Ntalianis, F. (2020). Exploring the Implementation of Artificial Intelligence in the Public Sector: Welcome to the Clerkless Public Offices, Applications in Education, Advances in Engineering Education, 17, pp. 76–79.
  • Papanastasopoulos, G. (2020). Percent accruals and the accrual anomaly: evidence from the UK, Accounting Forum, 44(3), pp. 287–310.
  • Philippas, D., Philippas, N., Tziogkidis, P., Rjiba, H. (2020). Signal-herding in cryptocurrencies, Journal of International Financial Markets, Institutions and Money, 65, 101191.
  • Philippas, N.D., Avdoulas, C. (2020). Financial literacy and financial well-being among generation-Z university students: Evidence from Greece, European Journal of Finance, 26(4-5), pp. 360–381.
  • Donthu, N., Kumar, S., Ranaweera, C., Sigala, M., Sureka, R. (2020). Journal of Service Theory and Practice at age 30: past, present and future contributions to service research, Journal of Service Theory and Practice, 31(3), pp. 265–295.
  • Goh, E., Sigala, M. (2020). Integrating Information & Communication Technologies (ICT) into classroom instruction: teaching tips for hospitality educators from a diffusion of innovation approach, Journal of Teaching in Travel and Tourism, 20(2), pp. 156–165.
  • Kalargyrou, V., Trivellas, P., Sigala, M. (2020). Guests’ stereotyping and quality evaluations of service delivered by employees with disabilities: does service failure matter?, Asia Pacific Journal of Tourism Research, 25(7), pp. 735–752.
  • Fong, L.H.N., Gursoy, D., Sigala, M. (2020). Experimental research in tourism, Asia Pacific Journal of Tourism Research, 25(7), pp. 707–709.
  • Sigala, M. (2020). Tourism and COVID-19: Impacts and implications for advancing and resetting industry and research, Journal of Business Research, 117, pp. 312–321.
  • Tham, A., Sigala, M. (2020). Road block(chain): bit(coin)s for tourism sustainable development goals?, Journal of Hospitality and Tourism Technology, 11(2), pp. 203–222.
  • Lykoudi, D.M., Zouni, G., Tsogas, M.M. (2020). Self-love emotion as a novel type of love for tourism destinations, Tourism Geographies.
  • Kalafatis, S.P., Blankson, C., Boatswain, M.L., Tsogas, M.H. (2020). Preference for action: regulatory mode in B2B positioning decision-making, Journal of Business and Industrial Marketing, 35(12), pp. 2111–2125.
  • Artikis, P.G.Papanastasopoulos, G.A. (2019). Asymmetries in the persistence and pricing of cash flows: Evidence from the United Kingdom, Journal of Economic Asymmetries, 19, e00113.
  • Sachlas, A., Bersimis, S., Psarakis, S. (2019). Risk-Adjusted Control Charts: Theory, Methods, and Applications in Health, Statistics in Biosciences, 11(3), pp. 630–658.
  • Bouranta, N., Tsampra, M., Sklavos, G. (2019). Digital Practices of Greek Small Entrepreneurship: Social Media and Self-Employment, Springer Proceedings in Business and Economics, pp. 297–311.
  • Bouranta, N., Psomas, E., Vouzas, F. (2019). The effect of service recovery on customer loyalty: the role of perceived food safety, International Journal of Quality and Service Sciences, 11(1), pp. 69–86.
  • Bouranta, N., Psomas, E., Suárez-Barraza, M.F., Jaca, C. (2019). The key factors of total quality management in the service sector: a cross-cultural study, Benchmarking, 26(3), pp. 893–921.
  • Karakasnaki, M., Psomas, E., Bouranta, N. (2019). The interrelationships among organizational culture and service quality under different levels of competitive intensity: An application in the shipping industry, International Journal of Quality and Service Sciences, 11(2), pp. 217–234.
  • Konstantakos, P.C., Chountalas, P.T., Magoutas, A.I. (2019). The contemporary landscape of asset management systems, Quality – Access to Success, 20(169), pp. 10–17.
  • Chountala, V., Chountalas, P., Magoutas, A., Mavragani, E. (2019). The cultural route of Hercules: Mapping the tourist’s perspective, International Journal of Tourism Policy, 9(2), pp. 131–154.
  • Chountalas, P.T., Tepaskoualos, F.A. (2019). Selective integration of management systems: a case study in the construction industry, TQM Journal, 31(1), pp. 12–27.
  • Chountalas, P.T., Lagodimos, A.G. (2019). Paradigms in business process management specifications: a critical overview, Business Process Management Journal, 25(5), pp. 1040–1069.
  • Krommyda, I.-P., Skouri, K., Lagodimos, A.G. (2019). A unified EOQ model with financial constraints and market tolerance, Applied Mathematical Modelling, 65, pp. 89–105.
  • Konstantaras, I., Skouri, K., Lagodimos, A.G. (2019). EOQ with independent endogenous supply disruptions, Omega (United Kingdom), 83, pp. 96–106.
  • Castagliola, P., Tran, K.P., Celano, G., Rakitzis, A.C., Maravelakis, P.E. (2019). An EWMA-type sign chart with exact run length properties, Journal of Quality Technology, 2019, 51(1), pp. 51–63.
  • Maravelakis, P.E., Castagliola, P., Khoo, M.B.C. (2019). Run length properties of run rules EWMA chart using integral equations, Quality Technology and Quantitative Management, 2019, 16(2), pp. 129–139.
  • Castagliola, P., Figueiredo, F.O., Maravelakis, P.E. (2019). The cusum median chart for known and estimated parameters, Revstat Statistical Journal, 17(3), pp. 345–370.
  • Costopoulou, C., Ntaliani, M., Ntalianis, F. (2019). An analysis of social media usage in winery businesses, Advances in Science, Technology and Engineering Systems, 4(4), pp. 380–387.
  • Costopoulou, C., Ntaliani, M., Ntalianis, F. (2019). Social media in Greek and German wineries websites, 2018 9th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications, IISA 2018, 8633596.
  • Costopoulou, C., Ntaliani, M., Ntalianis, F. (2019). CSR in food and beverage industry: The Greek case, 2018 9th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications, IISA 2018, 8633591.
  • Papanastasopoulos, G.A. (2019). Bloated balance sheets and stock returns: Asymmetries between profit and loss firms, Economics and Business Letters, 8(1), pp. 53–61.
  • Katsonis, N., Sfakianakis, M., Myloni, B., Theoharis, D. (2019). E-marketing and BPA coordination on business strategy, International Journal of Internet Marketing and Advertising, 2019, 13(2), pp. 155–169.
  • Sigala, M., Toni, M., Renzi, M.F., Pietro, L.D., Mugion, R.G. (2019). Gamification in Airbnb: Benefits and risks, e-Review of Tourism Research, 16(2-3), pp. 24–32.
  • Ye, E.M., Du, J.T., Ashman, H., …Huang, S., Sigala, M. (2019). “Active followers”: An emerging role of information behaviour among group holiday makers, Proceedings of the Association for Information Science and Technology, 56(1), pp. 829–831.
  • Sigala, M. (2019). The transformational power of wine tourism experiences: The socio-cultural profile of wine tourism in south Australia, Social Sustainability in the Global Wine Industry: Concepts and Cases, pp. 57–73.
  • Sigala, M. (2019). The bright and the dark sides of social media in tourism experiences, tourists’ behavior, and well-being, Handbook of Globalisation and Tourism, pp. 247–259.
  • Ye, E.M., Du, J.T., Hansen, P., … Sigala, M., Huang, S. (2019). Young Chinese tourists’ motivations to engage in collaborative information behaviour for group holidays, Proceedings of the 23rd Pacific Asia Conference on Information Systems: Secure ICT Platform for the 4th Industrial Revolution, PACIS 2019.
  • Sigala, M., Beer, A., Hodgson, L., O’Connor, A. (2019). Big data for measuring the impact of tourism economic development programmes: A process and quality criteria framework for using big data, Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality: Managerial Approaches, Techniques, and Applications, pp. 57–73.
  • Sigala, M., Rahimi, R., Thelwall, M. (2019). Big data and innovation in tourism, travel, and hospitality: Managerial approaches, techniques, and applications, Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality: Managerial Approaches, Techniques, and Applications, pp. 1–223.
  • Sigala, M. (2019). A market approach to social value co-creation: Findings and implications from “Mageires” the social restaurant, Marketing Theory, 19(1), pp. 27–45.
  • Šegota, T., Sigala, M., Gretzel, U., …Hardcastle, J., Rakić, T. (2019). Editorial, International Journal of Tourism Cities, 5(2), pp. 109–124.
  • Ivanov, S., Gretzel, U., Berezina, K., Sigala, M., Webster, C. (2019). Progress on robotics in hospitality and tourism: a review of the literature, Journal of Hospitality and Tourism Technology, 10(4), pp. 489–521.
  • Zouni, G., Tsogas, M.M.H., Lykoudi, D.M. (2019). Customer value-encounter satisfaction-overall satisfaction: Examining the relationship in tourism destinations, International Journal of Services, Economics and Management, 10(4), pp. 357–379.
  • Bersimis, S., Sgora, A., Psarakis, S. (2018). The application of multivariate statistical process monitoring in non-industrial processes, Quality Technology and Quantitative Management, 15(4), pp. 526–549.
  • Bersimis, S., Sachlas, A., Papaioannou, T. (2018). Monitoring Phase II Comparative Clinical Trials with Two Endpoints and Penalty for Adverse Events, Methodology and Computing in Applied Probability, 20(2), pp. 719–738.
  • Karvounidis, T., Chimos, K., Bersimis, S., Douligeris, C. (2018). Factors, issues and interdependencies in the incorporation of a Web 2.0 based learning environment in higher education, Education and Information Technologies, 23(2), pp. 935–955.
  • Bersimis, S., Sachlas, A., Chakraborti, S. (2018). A sequential test for assessing observed agreement between raters, Biometrical Journal, 60(1), pp. 128–145.
  • Chrysikopoulos, S., Chountalas, P. (2018). Integrating energy and environmental management systems to enable facilities to qualify for carbon funds, Energy and Environment, 29(6), pp. 938–956.
  • Lagodimos, A.G., Skouri, K., Christou, I.T., Chountalas, P.T. (2018). The discrete-time EOQ model: Solution and implications, European Journal of Operational Research, 266(1), pp. 112–121.
  • Didaskalou, E. (2018). Conceptual modeling as an approach to designing a sustainable tourism development learning programme, WIT Transactions on Ecology and the Environment, 227, pp. 269–277.
  • Fousteris, A.E., Didaskalou, E.A.Tsogas, M.H.Georgakellos, D.A. (2018). The environmental strategy of businesses as an option under recession in Greece, Sustainability (Switzerland), 10(12), 4399.
  • Kopanaki, E., Karvela, P., Georgopoulos, N. (2018). From traditional interorganisational systems to cloud-based solutions: The impact on supply chain flexibility, Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, 28(4), pp. 334–353.
  • Vlahakis, G., Apostolou, D., Kopanaki, E. (2018). Enabling situation awareness with supply chain event management, Expert Systems with Applications, 93, pp. 86–103.
  • Rakitzis, A.C., Castagliola, P., Maravelakis, P.E. (2018). Cumulative sum control charts for monitoring geometrically inflated Poisson processes: An application to infectious disease counts data, Statistical Methods in Medical Research, 27(2), pp. 622–641.
  • Economou, F., Hassapis, C., Philippas, N. (2018). Investors’ fear and herding in the stock market, Applied Economics, 50(34-35), pp. 3654–3663.
  • Katsonis, N., Sfakianakis, M., Myloni, B. (2018). Strategic development and business process automation networks in Greek tele-companies, Journal for International Business and Entrepreneurship Development, 11(1), pp. 40–52.
  • Sigala, M. (2018). Market formation in the sharing economy: Findings and implications from the sub-economies of Airbnb, New Economic Windows, (9783319619668), pp. 159–174.
  • Sigala, M. (2018). New technologies in tourism: From multi-disciplinary to anti-disciplinary advances and trajectories, Tourism Management Perspectives, 25, pp. 151–155.
  • Sultan, P., Wong, H.Y., Sigala, M. (2018). Segmenting the Australian organic food consumer market, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 30(1), pp. 163–181.
  • Tussyadiah, I.P., Sigala, M. (2018). Shareable tourism: tourism marketing in the sharing economy, Journal of Travel and Tourism Marketing, 35(1), pp. 1–4.
  • Sigala, M. (2018). Scarecrows: An art exhibition at domaine sigalas inspiring transformational wine tourism experiences, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 313–343.
  • Sigala, M., Robinson, R.N.S. (2018). Introduction: The evolution of wine tourism business management, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 1–21.
  • Sigala, M. (2018). Evaluating UberVINO as an e-Intermediary in the wine tourism industry: Findings from Adelaide, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 177–206.
  • Sigala, M. (2018). Wine tourists with children: A constrained-based approach for untapping a latent wine tourism market segment, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 101–126.
  • Sigala, M. (2018). Capturing the market: Marketing, distribution and promotion, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 135–138.
  • Sigala, M., Haller, C. (2018). The impact of social media on the behavior of wine tourists: A typology of power sources, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 139–154.
  • Sigala, M. (2018). Experience management in wine tourism: Design and differentiation, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, 237–240.
  • Sigala, M., Robinson, R.N.S. (2018). Management and marketing of wine tourism business: Theory, practice, and cases, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 1–388.
  • Sigala, M. (2018). The synergy of wine and culture: The case of ariousios wine, Greece, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 295–312.
  • Robinson, R.N.S., Sigala, M. (2018). Epilogue: An ecosystems framework for studying Wine Tourism-Actors, Co-creation Processes, experiences and outcomes, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 375–381.
  • Sigala, M. (2018). Winey Kids: Promoting wine tourism to people with children, Management and Marketing of Wine Tourism Business: Theory, Practice, and Cases, pp. 127–134.
  • Sigala, M. (2018). Implementing social customer relationship management: A process framework and implications in tourism and hospitality, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 30(7), pp. 2698–2726.
  • Bersimis, S., Sgora, A., Psarakis, S. (2017). Methods for interpreting the out-of-control signal of multivariate control charts: A comparison study, Quality and Reliability Engineering International, 33(8), pp. 2295–2326.
  • Bersimis, S., Sachlas, A., Sparks, R. (2017). Performance Monitoring and Competence Assessment in Health Services, Methodology and Computing in Applied Probability, 19(4), pp. 1169–1190.
  • Bersimis, S., Sachlas, A., Castagliola, P. (2017). Controlling Bivariate Categorical Processes using Scan Rules, Methodology and Computing in Applied Probability, 19(4), pp. 1135–1149.
  • Bersimis, S., Economou, P. (2017). The use of length-biased distributions in statistical monitoring, Australian and New Zealand Journal of Statistics, 59(2), pp. 155–167.
  • Bersimis, S., Sachlas, A., Bagos, P.G. (2017). Discriminating membrane proteins using the joint distribution of length sums of success and failure runs, Statistical Methods and Applications, 26(2), pp. 251–272.
  • Tepaskoualos, F., Chountalas, P. (2017). Implementing an integrated health, safety, and environmental management system: The case of a construction company, International Journal for Quality Research, 11(4), pp. 733–752.
  • Agapitou, C., Bersimis, S., Georgakellos, D. (2017). Appraisal of CRM implementation as business strategy option in times of recession: The role of perceived value and benefits, International Journal of Business Science and Applied Management, 12(2), pp. 18–31.
  • Bersimis, S., Degiannakis, S., Georgakellos, D. (2017). Real-time monitoring of carbon monoxide using value-at-risk measure and control charting, Journal of Applied Statistics, 44(1), pp. 89–108.
  • Vougioukli, A.Z., Didaskalou, E.Georgakellos, D. (2017). Financial appraisal of small hydro-power considering the cradle-to-grave environmental cost: A case from Greece, Energies, 10(4), 430.
  • Krommyda, I.P., Skouri, K., Lagodimos, A.G. (2017). An EOQ model with partial backorders under financial constraints and market tolerance, Proceedings of the 14th International Symposium on Operational Research, SOR 2017, 2017-September, pp. 415–422.
  • Lagodimos, A.G., Skouri, K., Christou, I.T. (2017). Global optimization of two-echelon serial chains with replenishment costs, IMA Journal of Management Mathematics, 28(2), pp. 205–233.
  • Costopoulou, C., Ntalianis, F., Ntaliani, M., Karetsos, S., Gkoutzioupa, E. (2017). e-Participation provision and demand analysis for greek municipalities, Communications in Computer and Information Science, 792, pp. 3–14.
  • Battistelli, A., Galletta, M., Odoardi, C., Núñez, J., Ntalianis, F. (2017). Proposal for a version of MWMS across Mediterranean countries a validation study in Greece, Italy, and Spain, European Journal of Psychological Assessment, pp. 104–115.
  • Constantinou, G., Karali, A., Papanastasopoulos, G. (2017). Asset growth and the cross-section of stock returns: evidence from Greek listed firms, Management Decision, 55(5), pp. 826–841.
  • Papanastasopoulos, G. (2017). Accrual anomaly and corporate financing activities, Finance Research Letters, 20, pp. 125–129.
  • Papanastasopoulos, G., Thomakos, D. (2017). Managerial discretion, net operating assets and the cross-section of stock returns: Evidence from European countries, Journal of International Financial Markets, Institutions and Money, 47, pp. 188–210.
  • Papanastasopoulos, G.A. (2017). Asset growth anomaly in Europe: Do profits and losses matter?, Economics Letters, 156, pp. 106–109.
  • Economou, F., Hassapis, C., Philippas, N., Tsionas, M. (2017). Foreign Direct Investment Determinants in OECD and Developing Countries, Review of Development Economics, 21(3), pp. 527–542.
  • Kunz, W., Aksoy, L., Bart, Y., … Sigala M., Diaz, D., Theodoulidis, B. (2017). Customer engagement in a Big Data world, Journal of Services Marketing, 31(2), pp. 161–171.
  • Sigala, M. (2017). Social media applications for co-creating customer value and experience, Advances in Social Media for Travel, Tourism and Hospitality: New Perspectives, Practice and Cases, pp. 7–11.
  • Sigala, M., Gretzel, U. (2017). Advances in social media for travel, tourism and hospitality: New perspectives, practice and cases, Advances in Social Media for Travel, Tourism and Hospitality: New Perspectives, Practice and Cases, pp. 1–329.
  • Gretzel, U., Sigala, M. (2017). Conclusion, Advances in Social Media for Travel, Tourism and Hospitality: New Perspectives, Practice and Cases, pp. 322–326.
  • Di Pietro, L., Mugion, R.G., Renzi, M.F., Toni, M., Sigala, M. (2017). Have social networks changed travellers’ waiting experience?: An exploratory study on the airport sector, Advances in Social Media for Travel, Tourism and Hospitality: New Perspectives, Practice and Cases, pp. 224–236.
  • Sigala, M. (2017). Value co-destruction in service ecosystems: Findings from tripadvisor, Advances in Social Media for Travel, Tourism and Hospitality: New Perspectives, Practice and Cases, pp. 26–40.
  • Sigala, M., Gretzel, U. (2017). Introduction, Advances in Social Media for Travel, Tourism and Hospitality: New Perspectives, Practice and Cases, 1–5.
  • Sigala, M. (2017). Social media, knowledge management, market research, business intelligence, social media analytics, Advances in Social Media for Travel, Tourism and Hospitality: New Perspectives, Practice and Cases, pp. 237–242.
  • Symeonaki, E., Papoutsidakis, M., Tseles, D., Sigala, M. (2017). Post-implementation evaluation of a University Management Information System (UMIS), Proceedings – 2016 3rd International Conference on Mathematics and Computers in Sciences and in Industry, MCSI 2016, pp. 14–19, 7815114.
  • Sigala, M. (2017). Collaborative commerce in tourism: implications for research and industry, Current Issues in Tourism, 20(4), pp. 346–355.
  • Papoutsidakis, M., Sigala, M., Simeonaki, E., Tseles, D. (2017). Innovative IT system for material management in warehouses, AIP Conference Proceedings, 1872, 020010.
  • Sorros, J., Karagiorgos, A., Mpelesis, N. (2017). Adoption of Activity-Based Costing: A Survey of the Education Sector of Greece, Review of Development Economics, 21(3), pp. 527–542.
  • Apergis, N., Artikis, P.G. (2016). Foreign Exchange Risk, Equity Risk Factors and Economic Growth, Atlantic Economic Journal, 44(4), pp. 425–445.
  • Artikis, P.G.Papanastasopoulos, G.A. (2016). Implications of the cash component of earnings for earnings persistence and stock returns, British Accounting Review, 48(2), pp. 117–133.
  • Artikis, P.G., Alexopoulos, M.G. (2016). Economic Value – Added (EVA): A review of the theoretical and empirical literature, International Journal of Applied Business and Economic Research, 14(10), pp. 7203–7217.
  • Triantafyllopoulos, K., Bersimis, S. (2016). Phase II control charts for autocorrelated processes, Quality Technology and Quantitative Management, 13(1), pp. 88–108.
  • Georgakellos, D.A. (2016). Life Cycle Analysis as a Management Tool in Environmental Systems, An Integrated Approach to Environmental Management, pp. 441–463.
  • Castagliola, P., Maravelakis, P.E., Figueiredo, F.O. (2016). The EWMA median chart with estimated parameters, IIE Transactions (Institute of Industrial Engineers), 48(1), pp. 66–74.
  • Rakitzis, A.C., Castagliola, P., Maravelakis, P.E. (2016). CUSUM Control Charts for the Monitoring of Zero-inflated Binomial Processes, Quality and Reliability Engineering International, 32(2), pp. 465–483.
  • Rakitzis, A.C., Castagliola, P., Maravelakis, P.E. (2016). A two-parameter general inflated Poisson distribution: Properties and applications, Statistical Methodology, 29, pp. 32–50.
  • Maravelakis, P.E. (2016). Process capability indices for data following the Poisson or binomial distribution, Quality Technology and Quantitative Management, 13(2), pp. 197–206.
  • Rakitzis, A.C., Castagliola, P., Maravelakis, P.E. (2016). On the Modelling and Monitoring of General Inflated Poisson Processes, Quality and Reliability Engineering International, 32(5), pp. 1837–1851.
  • Khoo, M.B.C., Castagliola, P., Liew, J.Y., Teoh, W.L., Maravelakis, P.E. (2016). A Study on EWMA charts with runs rules—the Markov chain approach, Communications in Statistics – Theory and Methods, 45(14), pp. 4156–4180.
  • Papanastasopoulos, G.A., Tsalas, A.I., Thomakos, D.D. (2016). The accrual anomaly in the Greek stock market, Investment Management and Financial Innovations, pp. 322–333.
  • Katsonis, N., Sfakianakis, M. (2016). Business process automation in Greek telecommunications companies and marketing strategies, International Journal of Electronic Customer Relationship Management, 10(1), pp. 2–13.
  • Katsonis, N., Anastasopoulos, G., Sfakianakis, M. (2016). Management strategies and marketing operations in Greek tele-companies, International Journal of Electronic Marketing and Retailing, 7(4), pp. 335–345.
  • Sigala, M. (2016). Introduction to Part 1, Social Media in Travel, Tourism and Hospitality: Theory, Practice and Cases, pp. 7–10.
  • Sigala, M., Christou, E., Gretzel, U. (2016). Introduction, Social Media in Travel, Tourism and Hospitality: Theory, Practice and Cases, pp. 1–3.
  • Sigala, M., Chalkiti, K. (2016). Knowledge management and Web 2.0: Preliminary findings from the Greek tourism industry, Social Media in Travel, Tourism and Hospitality: Theory, Practice and Cases, pp. 261–280.
  • Sigala, M. (2016). Web 2.0 and customer involvement in new service development: A framework, cases and implications in tourism, Social Media in Travel, Tourism and Hospitality: Theory, Practice and Cases, pp. 25–37.
  • Sigala, M., Christou, E., Gretzel, U. (2016). Social media in travel, tourism and hospitality: Theory, practice and cases, Social Media in Travel, Tourism and Hospitality: Theory, Practice and Cases, pp. 1–316.
  • Sigala, M. (2016). Introduction to Part 4, Social Media in Travel, Tourism and Hospitality: Theory, Practice and Cases, pp. 257–259.
  • Altinay, L., Sigala, M., Waligo, V. (2016). Social value creation through tourism enterprise, Tourism Management, pp. 404–417.
  • Sigala, M. (2016). Learning with the market: A market approach and framework for developing social entrepreneurship in tourism and hospitality, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 28(6), pp. 1245–1286.

Υποβολή Άρθρων

Σχετικά με την υποβολή άρθρων στο περιοδικό energies-Special Issue: Sustainable Production and Environmentally Responsible Consumption II (Guest Editor Prof. Dr. Dimitrios A. Georgakellos) πατήστε εδώ.

Πρόσκληση υποβολής άρθρων για τον Επιστημονικό Τόμο προς τιμήν του Ομότιμου Καθηγητή Λεωνίδα Χυτήρη. Για την ανακοίνωση αναλυτικά πατήστε εδώSample Document.

Πρόσκληση υποβολής άρθρων για τον Επιστημονικό Τόμο προς τιμήν του Ομότιμου Καθηγητή Ιωάννη Σώρρου. Για την ανακοίνωση αναλυτικά πατήστε εδώ. Για τις οδηγίες συγγραφής άρθρων πατήστε εδώSample Document.

Κατηγορίες
Αναζήτηση
Search

Πρόσφατες Ανακοινώσεις